گزارش پیمایش چمستان تا تاکر
بخش گزارش برنامه
تاریخ دوشنبه 10 ابان 1395

گزارش برنامه آمل، چمستان، رودبارک، تاکر

چهارشنبه مورخه 95.8.5 به اتفاق دوازده همنورد قبراق به ترمینال شرق تعاونی هفت ساعت 7 صبح با قرار قبلی وبا هماهنگی وارد شدیم و نهایتاً 8.5 بسوی امل با اتوبوس حرکت وساعت 13.30 وارد امل شده وپس از چند دقیقه با قرار قبلی وانت رسیده وسوار بر وانت از جاده امل به چمستان وگذشتن این مسیر وارد روستاهای جوربند وازهای پایین وبالا وسپس با وانت بسوی روستای گزناسرا ودر یک مسیر جاده خاکی خوب وارد روستای رودبارک شدیم.

روستا خالی از سکنه بود و ما با هماهنگی شب را در حسینیه اتراق نمودایم وصبح پس از صرف صبهانه ساعت 8.15 پیاده روی بسوی قله لمن تقریبا مجاور قله گرگ حرکت  کردیم .

وپس ازچهار ساعت سربالای وارد سراشیبی دشت لمن واز انجا در یک خط الرسی وارد تنگه تاکر وسپس حدود ساعت چهار به روستای تاکر رسیدیم.

سپس با وانت به روستای زیبای یالرود کلبه اینجانب وپس از شبمانی ظهر جمعه ساعت12 با وانت بسوی بلده و سپس سوار اتوبوس و ساعت 13.15 بسوی تهران حرکت کردیم .

نهایتا عصر جمعه ساعت 17.30 وارد ترمینال شرق شده ایم

تشکر دارم از تمام یاران همراه در این سفر

آقایان: بهرام شیرزاد (سرپرست)- ارغوانی- منصورنژاد- رمیزی پور- ابوالحسنی- شاهرودی- معصومی