صعود به قله دماوند از جبهه جنوبی به سرپرستی آقای شاهرودی

مبدا : ترمینال شرق تهرانپارس

مقصد : قله دماوند از مسیر جبهه جنوبی

گزارش برنامه :

طبق برنامه ضرب الاجل اعلام شده از ظرف آقای شاهرودی ( سرپرست برنامه )  گروه در ساعت 15 روز پیجشنبه 27 تیر ماه 92 توسط یکدستگاه پراید تهیه شده از طرف همنوردمان آقای رضوی راهی مقصد شدیم ، و ساعت 18 به گوسفند سرا (مسجد صاحب الزمان ) رسیدیم .

الیته لازم به یادآوری است ، که در جاده با برخورد سنگ به باک پراید ، باک پراید سوراخ شد . و تا رفع عیب ، قدری از برنامه عقب افتادیم

گروه تصمیم گرفت که کوله ها را خودشان تا پناهگاه حمل کنند . و ساعت 21.45 به پناهگاه رسیدیم و با توجه به هماهنگی قبلی با مسئول پناهگاه یک اتاق 4 تخته جهت استراحت تحویل ما دادند . و شب را به استراحت پرداخبیم ( البته خوابمان نبرد .

سرپرست گروه ساعت 3 صبح جمعه 28 تیر ماه 92 بیدار باش زد و ساعت 4 عازم قله شدیم . بعد از 7 ساعت کوهنوردی به قله رسیدیم ( لازم به یادآوری است که مسیر گوگردی بعلت شدت فعالیت  ، قدری اذیت شدیم )  بعد از استراحت و دیدن مناظر اطراف و گرفتن عکس ، برگشت را آغاز نمودیم . و ساعت 14 به بارگاه سوم رسیدیم . و گروه بعد یک ساعت خوابیدن و خوردن ناهار  ، به پائین چرکت کردیم . ساعت 16 به گوسفند سرا رسیدیم . و بعد تعمیر ماشین عازم تهران شدیم . ( جا دارد از اقا سید بخاطر زحماتی که کشیدند کمال تشکر را بنمائیم .